Google Ads – Co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu

Google Ads – Co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu

Ads

Są jednym z najpopularniejszych systemów reklamowych dostępnych w internecie. Pozwalają docierać do potencjalnych klientów bezpośrednio na odwiedzanych przez nich stronach i w aplikacjach. A do tego prowadzona z ich wykorzystaniem kampania może być naprawdę tania. O czym mowa? Oczywiście o Google Ads. Z poniższego wpisu dowiesz się, jak działają i dlaczego warto wykorzystać je do promocji Twojej firmy.

Google Ads – co to jest?

Najprościej mówiąc: reklamy Google to system umożliwiający prowadzenie płatnej kampanii reklamowej w wyszukiwarce Google.

Internetowy gigant daje nam możliwość pokazania swoich reklam zarówno w obrębie samej wyszukiwarki, jak i w sieci wyszukiwania, czyli na stronach odwiedzanych przez użytkowników Google. Dostępne formaty działań reklamowych Google to zatem:

·       reklama w wynikach wyszukiwania

·       kafelek produktowy na stronie wyników wyszukiwania

·       reklama na stronach internetowych

·       remarketing, czyli reklama wyświetlana tym internautom, którzy już raz kliknęli w nasz baner reklamowy

·       reklama na YouTube i w GMail

·       reklama w aplikacjach pobranych z Google Store

Treści reklamowe dla Google Ads mogą mieć formę tekstu, grafiki, video czy dynamicznego banneru będącego połączeniem tekstu i grafiki. Warunkiem koniecznym do przeprowadzenia kampanii jest posiadanie strony internetowej, do której będą linkowały nasze reklamy.

Google Ads od UTI.PL

Zdobywaj nowych klientów tam gdzie są – w internecie

 Google Ads to doskonały sposób pozyskiwania nowych klientów z internetu. Twoi klienci codziennie przeglądają strony internetowe. Traf do nich tam gdzie spędzają najwięcej czasu.

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Jak działają kampanie w Google Ads?

Kampanie prowadzone za pomocą Reklam Google przygotowywane są na podstawie wybranych słów kluczowych oraz docelowej grupy odbiorców.

Przed rozpoczęciem kampanii ustala się także jej budżet i sposób rozliczenia. Najpopularniejszym sposobem płatności jest tzw. CPC, czyli płatność naliczana dopiero wtedy, kiedy odbiorca kliknie w naszą reklamę.

Możliwe jest też ustalenie płatności za określoną liczbę wyświetleń, za jednostkowe obejrzenie video, za konwersje (zakupy w sklepie internetowym), czy zezwolenie Google na taką optymalizację kampanii by przyniosła jak najwyższy zwrot poniesionych kosztów.

Reklamy wyświetlane są na podstawie swego rodzaju aukcji. Po wpisaniu przez odbiorcę wybranej frazy kluczowej, algorytm wybiera jedną reklamę spośród grona powiązanych z tą samą frazą. Wyświetlona zostaje ta, której właściciel zaproponował najwyższą stawkę i która ma najlepsze wyniki jakości reklamy. Na wynik ten składa się trafność reklamy i doboru słów kluczowych, jakość powiązanego z nią landing page’a, a także historia samej reklamy i konta Google Ads, z którego jest wyświetlana.

Wygląda na dużo zachodu? Warto jednak wiedzieć, że im wyższy wynik jakości reklamy, tym niższą stawkę musimy zapłacić za jedno jej wyświetlenie lub kliknięcie.

Kampania może być na bieżąco optymalizowana, a jej przebieg dostosowywany do osiąganych wyników. Jeśli zdecydujemy się na kampanię remarketingową nasze reklamy będą „podążać” za osobami, które uprzednio w nie kliknęły i przeglądały naszą stronę internetową.

Google Ads – dlaczego warto?

Google Ads zasłużenie cieszą się ogromną popularnością. Wśród najważniejszych korzyści warto wymienić:

·       Niski i precyzyjnie określony koszt. To od Ciebie zależy, jak duży budżet przeznaczysz na kampanię. W każdej chwili możesz go zwiększyć lub zatrzymać reklamę, która nie daje satysfakcjonujących wyników i nie ponosisz nieprzewidzianych kosztów prowadzenia kampanii.

·       Ściśle wyznaczona grupa docelowa. Twoje reklamy trafią do osób, które są naprawdę zainteresowane Twoją ofertą, bo dokładnie tego szukają w Google.

·       Skuteczne dotarcie do odbiorców. Twoi Klienci zobaczą reklamy na stronach, w aplikacjach i mediach społecznościowych, z których korzystają na co dzień.

·       Bezpieczeństwo. Reklamy Google są systemem sprawdzonym przez niezliczonych użytkowników. Dodatkowo w UTI.PL zarządzaniem Twoją kampanią zajmie się specjalista certyfikowany przez Google, który zadba o wyniki i jak najlepsze wykorzystanie budżetu.

·       Uniwersalność. Google Ads są sposobem promocji, który sprawdzi się w każdym przedsiębiorstwie, niezależnie od rodzaju świadczonych usług. Jedynym wyjątkiem są produkty i usługi, na reklamowanie których nie zezwala prawo.

 

Czy jesteś gotowy, by promować swój biznes z Reklamami Google i codziennie docierać do nowych klientów? Skontaktuj się z nami i przekonaj się, co możemy Ci zaproponować!

Podziel się tym artykułem:

Mozę Cię zainteresować:

Nowoczesny hosting w UTI.PL

Nowoczesna i profesjonalna strona internetowa dla Twojego biznesu beauty

Jeśli prowadzisz firmę w branży beauty, z pewnością wiesz, że liczy się zarówno wysoka jakość usług, jak i bycie na bieżąco z innowacjami w branży. …

Czytaj dalej →
strony www internetowe

5 dodatków WordPress, które poprawią funkcjonalność Twojej strony

Jako użytkownik WordPressa prawdopodobnie znasz już ogromną gamę dodatków dostępnych do wykorzystania na Twojej stronie internetowej. Z drugiej strony — tak wiele opcji może przytłaczać …

Czytaj dalej →
Kariera w UTI.PL

Dyrektywa Omnibus w e-commerce – na co muszą przygotować się przedsiębiorcy?

Dyrektywa Omnibus w e-commerce – na co muszą przygotować się przedsiębiorcy? 1 stycznia 2023 roku weszła w życie unijna Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza w …

Czytaj dalej →
pozycjonowanie

Jak pozyskiwać klientów w internecie?

Wyzwanie pozyskiwania klientów jest dobrze znane każdemu, kto prowadzi własną firmę. W biznesie offline pomaga nam w tym tradycyjna reklama, siedziba w atrakcyjnym miejscu czy …

Czytaj dalej →
Domena internetowa

Wpływ domeny internetowej na pozycjonowanie strony i sklepu

Wpływ domeny internetowej na pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego Czy domena Twojej strony internetowej może mieć wpływ na jej pozycjonowanie? Oczywiście! Spośród ponad dwustu czynników …

Czytaj dalej →
hosting

Wpływ hostingu na pozycjonowanie strony i SEO

  Wpływ hostingu na pozycjonowanie strony i SEO Czy pozycja strony na liście wyników wyszukiwania może zależeć od używanego hostingu? Jak najbardziej! Jego parametry zaliczają …

Czytaj dalej →
Wizytowka W Google Mapach

Wizytówki i opinie Google – narzędzie dla Twojej firmy

Firmowa wizytówka w Google, to coś więcej niż znacznik na mapie, pod którym można znaleźć Twoją firmę. To przydatne narzędzie biznesowe, które będzie skutecznie przyciągać …

Czytaj dalej →
Newsletter

Newsletter jako narzędzie pozyskiwania klientów

Pozyskiwanie subskrybentów do newslettera Jeśli masz w głowie koncepcję – wiesz, o czym chcesz informować swoich klientów i w jaki sposób planujesz im to przedstawić, …

Czytaj dalej →
Uti Blog Niezbedne Wtyczki

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej. Dostępne na rynku oprogramowania do zarządzania stronami internetowymi oferują niezliczone ilości wtyczek i rozszerzeń pozwalających na elastyczne dodawanie …

Czytaj dalej →
UTI.PL - pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie on-page i off-page

Niezależnie od branży, tematyki czy przeznaczenia strona internetowa będzie najbardziej skuteczna wtedy, kiedy będzie widoczna na wysokim miejscu listy wyników wyszukiwarek internetowych. Całość działań, które …

Czytaj dalej →
monitoring marki

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy Dokładne śledzenie każdej wzmianki o firmie i branży, obserwowanie internetowej aktywności klientów i konkurencji, a do tego …

Czytaj dalej →
backup danych

Dlaczego backup danych jest niezbędny

Dlaczego backup danych jest niezbędny Każdego roku 31 marca obchodzimy międzynarodowy dzień backupu, który ma zwracać uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania kopii zapasowych. O tej …

Czytaj dalej →
Jak Dotrzec Do Klietow Blog

Jak dotrzeć do klientów w internecie?

Użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ofertę, wychodzi i… to wszystko? Czy opuszczenie strony internetowej oznacza koniec procesu sprzedaży i rozwiewa nadzieję na kolejne złożone zamówienie? …

Czytaj dalej →
Woocommerce Blog

7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

Wtyczka sprzedażowa WooCommerce od początku swojego działania została pobrana więcej niż 7 milionów razy. Dzisiaj wspiera ponad 3 miliony sklepów internetowych na całym świecie, czyli …

Czytaj dalej →
Pozycjonowanie W Google 1

Co wpływa na widoczność w Google?

Co wpływa na widoczność w Google? Szacuje się, że jest ich około 200, ale ich liczba nie jest dokładnie znana. Informacje o istnieniu niektórych to tylko …

Czytaj dalej →
14 Lead

14 faktów o e-mail marketingu

Niektórzy ogłaszali jego definitywny koniec. Niemałe zamieszanie wprowadziło też RODO. Mimo to e-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. Prowadzisz własny biznes? …

Czytaj dalej →
Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Z listy opublikowanej przez Krajowy Rejestr Domen wynika, że adres w domenie .pl można zarejestrować u niemalże dwustu firm działających na naszym rynku. Każda z …

Czytaj dalej →
mobilne biuro uti.pl

Mobilne biuro – nasze wrażenia

Naszym klientom chcemy polecać tylko sprawdzone i dobrze znane nam narzędzia. Takie, z których sami lubimy korzystać i wiemy, że można na nich polegać w …

Czytaj dalej →
Pozyskiwanie Leadow Blog

Narzędzia do pozyskiwania leadów sprzedażowych

Większa sprzedaż, wyższe zaufanie klientów i budowanie z nimi lepszych relacji – to tylko niektóre z zalet konwersji leadów sprzedażowych. Do osiągnięcia tych efektów możesz …

Czytaj dalej →
Uti Blog Wszystko O Pozycjonowaniu

Wszystko o pozycjonowaniu

Nasi klienci zadają nam wiele pytań – i bardzo dobrze, bo kto pyta nie błądzi. Często te same wątpliwości ma wiele osób, dlatego zebraliśmy te …

Czytaj dalej →
Wordpress Blog

Czy warto budować stronę w WordPress?

Pośród systemów do tworzenia i zarządzania treścią stron internetowych od lat króluje aplikacja WordPress. Czy najpopularniejszy CMS faktycznie jest najlepszy? Dzisiaj na naszym blogu sprawdzamy, …

Czytaj dalej →
Blog Mobilnosc 80

Mobilność strony internetowej

Mobilność strony internetowej – dlaczego jest tak ważna? Wiele mówi się, o tym, że dobra strona internetowa powinna być mobilna, a witryna, która nie będzie …

Czytaj dalej →
Przenoszenie hostingu do najlepszej firmy UTI.PL

Przenoszenie hostingu

Jak wygląda przenoszenie hostingu do uti.pl? Na rynku usług internetowych działa obecnie wiele firm, dlatego może zdarzyć się, że oferta, na którą się zdecydowałeś, nie …

Czytaj dalej →
Blog Pakiet Opieki

Jak dbać o stronę ?

Najważniejsze zasady dbania o stronę internetową Każda witryna internetowa była inwestycją czasu i pieniędzy, dlatego warto prawidłowo o nią dbać, żeby ta inwestycja opłaciła się …

Czytaj dalej →
Blog Jaki Wybrac Certyfikat

Jaki certyfikat wybrać ?

Jaki certyfikat SSL wybrać? Na rynku dostępne są różne rodzaje certyfikatów SSL. Każdy z nich oferuje różny zakres działania i będzie odpowiedni dla innego rodzaju …

Czytaj dalej →
Jak wykonać transfer domeny?

Transfer domeny

Transfer domeny – jak to zrobić? Posiadasz już domenę internetową, ale nie zadowala Cię poziom usług obecnego rejestratora? Twój usługodawca podniósł opłaty za utrzymanie domeny? …

Czytaj dalej →
Jaki hosting wybrać w UTI.PL

Jak wybierać hosting?

Na co zwracać uwagę wybierając hosting? Szukając hostingu na pewno przejrzałeś wiele ofert i zwróciłeś uwagę, że dominują wśród nich usługi, takie jak: hosting prywatny, …

Czytaj dalej →
Wybór domeny to krok do wzrostu Twojej firmy - UTI.PL

Jak wybrać domenę ?

Jak wybrać domenę internetową, która przyciągnie klientów? Nazwa domeny internetowej Twojego biznesu jest niezwykle istotna: będzie widoczna na Twoich materiałach promocyjnych, wizytówkach, w różnych miejscach …

Czytaj dalej →
Blog Mobilne Biuro

Mobilne aplikacje biurowe

Mobilne aplikacje biurowe – które wybrać? W ostatnich latach coraz większą popularność wśród przedsiębiorców zyskują gotowe zestawy narzędzi internetowych, służące do zarządzania firmą. Proponują je …

Czytaj dalej →
Blog Czym Jest Konwersja

Czym jest konwersja ruchu ?

Jak zamienić odwiedzających stronę w płacących klientów ? Twoja strona internetowa powinna stanowić dobre wsparcie dla Twojego biznesu, czyli nie tylko być „słupem ogłoszeniowym”, ale, …

Czytaj dalej →