7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

Woocommerce Blog

Wtyczka sprzedażowa WooCommerce od początku swojego działania została pobrana więcej niż 7 milionów razy. Dzisiaj wspiera ponad 3 miliony sklepów internetowych na całym świecie, czyli 28% wszystkich platform sprzedażowych działających w sieci. Co sprawia, że WooCommerce zyskało taką popularność? My znaleźliśmy co najmniej 7 powodów, które przedstawimy Ci w tym wpisie.

Teoretycznie WooCommerce to narzędzie jakich wiele: wtyczka, która pozwala dodać sklep do strony internetowej. Jednak jej przystępność, elastyczność i potencjalne możliwości wykorzystania, przyniosły jej pierwsze miejsce wśród najczęściej wybieranych rozwiązań do sprzedaży w internecie. Jeżeli planujesz prowadzenie własnego sklepu internetowego, WooCommerce może być najlepszym rozwiązaniem także dla Ciebie. Poniżej przedstawiamy 7 powodów, dla których tak właśnie uważamy.

  1. WooCommerce i WordPress to popularne narzędzia

Strony oparte na CMS WordPress stanowią 51% spośród miliona najpopularniejszych witryn. Jeśli posiadasz już stronę internetową, najprawdopodobniej ona również została zbudowana na tym oprogramowaniu. W takiej sytuacji instalacja WooCommerce jest niezwykle prosta, a Ty masz gwarancję, że Twój nowy sklep będzie działał poprawnie.

Popularność WooCommerce sprawia, że to narzędzie jest cały czas rozwijane i zyskuje nowe dodatki. Można je łatwo zintegrować z innymi programami, na przykład Google Analytics czy PayPal. Dodatkowo, co jest niezwykle ważne – sklepy działające w oparciu o WooCommerce dobrze pozycjonują się w Google.

  1. WooCommerce jest elastyczny i przyjazny użytkownikowi

Niezależnie od tego, co chcesz sprzedawać i jaką wiedzę na temat projektowania witryn www posiadasz, obsługa WooCommerce nie sprawi Ci trudności. Dzięki możliwości budowania poszczególnych stron i zakładek z modułów, idealnie dopasujesz zawartość swojej witryny do indywidualnych potrzeb Twoich i klientów Twojej firmy. Budowa sklepu w WooCommerce przypomina nieco układanie z klocków i pozwala na obserwację na bieżąco i testowanie wyników swojej pracy. Dzięki temu możesz osiągnąć dokładnie taki efekt, jakiego oczekujesz w stosunkowo łatwy sposób.

  1. Możesz stworzyć dokładnie taki sklep, jakiego potrzebujesz

WooCommerce oferuje swoim użytkownikom kilkadziesiąt szablonów – niektóre są darmowe, za inne będziemy musieli dopłacić. Darmowe są oczywiście nieco mniej rozbudowane, jednak trzeba przyznać, że wszystkie motywy przygotowane przez WooCommerce są nowoczesne i wyglądają naprawdę profesjonalnie. Co więcej, każdy z nich możesz dopasować wedle własnych upodobań, na przykład pod względem palety kolorystycznej, czy sugerowanych fontów. Z WooCommerce, wykorzystując proste sposoby, możesz stworzyć jedyny w swoim rodzaju sklep internetowy.

  1. Więcej niż sprzedaż

Dzięki ścisłej współpracy WooCommerce i  oprogramowania WordPress, możesz mieć nie tylko sklep internetowy. Jeśli chcesz, z łatwością stworzysz dla swojej firmy prawdziwą platformę biznesową, zawierającą profesjonalną stronę www, blog, czy portfolio. Rozwiązania pochodzące od jednego producenta pozwolą Ci na zaprojektowanie jednolitego wyglądu dla całości Twojego biznesu w internecie i zapewnią płynną współpracę wszystkich elementów.

  1. WooCommerce rozwija się z Twoim biznesem

Być może teraz w twoim sklepie internetowym znajduje się tylko kilka produktów. Warto jednak pomyśleć o przyszłości – za parę lat może być ich kilkadziesiąt lub nawet kilkaset. Z WooCommerce nie musisz się martwić, czy Twój sklep pomieści wszystko, co chcesz zaoferować swoim klientom. Z łatwością dodasz nowe zakładki, kategorie i filtry wyszukiwania, jednocześnie mając pewność, że Twoja witryna będzie działać sprawnie. Jedną z ciekawszych cech WooCommerce jest jego wydajność – możesz sprzedawać kilka, albo kilkaset produktów, a Twój sklep obsłuży zarówno kilku klientów dziennie, jak i kilkuset w minutę.

  1. WooCommerce jest tani

Twórcy oprogramowania WordPress i WooCommerce doskonale zdają sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na kosztowne rozwiązania. Dlatego przygotowana przez nich propozycja jest niezwykle tania, a nawet jak wcześniej wspominaliśmy – częściowo darmowa. Budując sklep w oparciu o WooCommerce nie musisz przejmować się, że poniesione koszty znacząco obciążą Twój budżet. Nawet zamawiając usługę zbudowania sklepu WooCommerce u zewnętrznej firmy masz gwarancję, że ta inwestycja szybko Ci się zwróci.

Czy można oczekiwać czegoś jeszcze? Tak! Siódmy i ostateczny argument za wdrożeniem w swojej firmie sprzedażowej wtyczki do WordPress brzmi: WooCommerce naprawdę sprzedaje.

Może wydawać się to oczywiste. Przecież w sklepie internetowym właśnie o to chodzi. Dlaczego więc o tym piszemy? Bo WooCommerce, mimo prostoty i lekkości, to prawdziwa maszyna do sprzedaży. Wtyczka posiada do wyboru ponad 100 sposobów płatności, ułatwia konfigurowanie wysyłki (włącznie ze strefami wysyłki i różnymi jej sposobami). Pozwala na zarządzanie magazynem, zwrotami, zamówieniami, mailami i wszystkim tym, czym trzeba kierować prowadząc sklep internetowy. Każdy z oferowanych szablonów jest od początku przyjazny urządzeniom mobilnym – Twoi klienci mogą z łatwością kupować u Ciebie przez telefon. Ostatecznie: jest prosty w obsłudze, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów, a jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy – możesz skorzystać z przewodnika przygotowanego przez producenta.

My jesteśmy przekonani, a Ty?

Podziel się tym artykułem:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp

Mozę Cię zainteresować:

Wizytowka W Google Mapach

Wizytówki i opinie Google – narzędzie dla Twojej firmy

Firmowa wizytówka w Google, to coś więcej niż znacznik na mapie, pod którym można znaleźć Twoją firmę. To przydatne narzędzie biznesowe, które będzie skutecznie przyciągać …

Czytaj dalej →
Newsletter

Newsletter jako narzędzie pozyskiwania klientów

Pozyskiwanie subskrybentów do newslettera Jeśli masz w głowie koncepcję – wiesz, o czym chcesz informować swoich klientów i w jaki sposób planujesz im to przedstawić, …

Czytaj dalej →
Uti Blog Niezbedne Wtyczki

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej. Dostępne na rynku oprogramowania do zarządzania stronami internetowymi oferują niezliczone ilości wtyczek i rozszerzeń pozwalających na elastyczne dodawanie …

Czytaj dalej →
UTI.PL - pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie on-page i off-page

Niezależnie od branży, tematyki czy przeznaczenia strona internetowa będzie najbardziej skuteczna wtedy, kiedy będzie widoczna na wysokim miejscu listy wyników wyszukiwarek internetowych. Całość działań, które …

Czytaj dalej →
monitoring marki

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy Dokładne śledzenie każdej wzmianki o firmie i branży, obserwowanie internetowej aktywności klientów i konkurencji, a do tego …

Czytaj dalej →
backup danych

Dlaczego backup danych jest niezbędny

Dlaczego backup danych jest niezbędny Każdego roku 31 marca obchodzimy międzynarodowy dzień backupu, który ma zwracać uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania kopii zapasowych. O tej …

Czytaj dalej →
Jak Dotrzec Do Klietow Blog

Jak dotrzeć do klientów w internecie?

Użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ofertę, wychodzi i… to wszystko? Czy opuszczenie strony internetowej oznacza koniec procesu sprzedaży i rozwiewa nadzieję na kolejne złożone zamówienie? …

Czytaj dalej →
Pozycjonowanie W Google 1

Co wpływa na widoczność w Google?

Co wpływa na widoczność w Google? Szacuje się, że jest ich około 200, ale ich liczba nie jest dokładnie znana. Informacje o istnieniu niektórych to tylko …

Czytaj dalej →
14 Lead

14 faktów o e-mail marketingu

Niektórzy ogłaszali jego definitywny koniec. Niemałe zamieszanie wprowadziło też RODO. Mimo to e-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. Prowadzisz własny biznes? …

Czytaj dalej →
Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Z listy opublikowanej przez Krajowy Rejestr Domen wynika, że adres w domenie .pl można zarejestrować u niemalże dwustu firm działających na naszym rynku. Każda z …

Czytaj dalej →
mobilne biuro uti.pl

Mobilne biuro – nasze wrażenia

Naszym klientom chcemy polecać tylko sprawdzone i dobrze znane nam narzędzia. Takie, z których sami lubimy korzystać i wiemy, że można na nich polegać w …

Czytaj dalej →
Pozyskiwanie Leadow Blog

Narzędzia do pozyskiwania leadów sprzedażowych

Większa sprzedaż, wyższe zaufanie klientów i budowanie z nimi lepszych relacji – to tylko niektóre z zalet konwersji leadów sprzedażowych. Do osiągnięcia tych efektów możesz …

Czytaj dalej →
Uti Blog Wszystko O Pozycjonowaniu

Wszystko o pozycjonowaniu

Nasi klienci zadają nam wiele pytań – i bardzo dobrze, bo kto pyta nie błądzi. Często te same wątpliwości ma wiele osób, dlatego zebraliśmy te …

Czytaj dalej →
Wordpress Blog

Czy warto budować stronę w WordPress?

Pośród systemów do tworzenia i zarządzania treścią stron internetowych od lat króluje aplikacja WordPress. Czy najpopularniejszy CMS faktycznie jest najlepszy? Dzisiaj na naszym blogu sprawdzamy, …

Czytaj dalej →
Blog Mobilnosc 80

Mobilność strony internetowej

Mobilność strony internetowej – dlaczego jest tak ważna? Wiele mówi się, o tym, że dobra strona internetowa powinna być mobilna, a witryna, która nie będzie …

Czytaj dalej →
Przenoszenie hostingu do najlepszej firmy UTI.PL

Przenoszenie hostingu

Jak wygląda przenoszenie hostingu do uti.pl? Na rynku usług internetowych działa obecnie wiele firm, dlatego może zdarzyć się, że oferta, na którą się zdecydowałeś, nie …

Czytaj dalej →
Blog Pakiet Opieki

Jak dbać o stronę ?

Najważniejsze zasady dbania o stronę internetową Każda witryna internetowa była inwestycją czasu i pieniędzy, dlatego warto prawidłowo o nią dbać, żeby ta inwestycja opłaciła się …

Czytaj dalej →
Blog Jaki Wybrac Certyfikat

Jaki certyfikat wybrać ?

Jaki certyfikat SSL wybrać? Na rynku dostępne są różne rodzaje certyfikatów SSL. Każdy z nich oferuje różny zakres działania i będzie odpowiedni dla innego rodzaju …

Czytaj dalej →
Jak wykonać transfer domeny?

Transfer domeny

Transfer domeny – jak to zrobić? Posiadasz już domenę internetową, ale nie zadowala Cię poziom usług obecnego rejestratora? Twój usługodawca podniósł opłaty za utrzymanie domeny? …

Czytaj dalej →
Jaki hosting wybrać w UTI.PL

Jak wybierać hosting?

Na co zwracać uwagę wybierając hosting? Szukając hostingu na pewno przejrzałeś wiele ofert i zwróciłeś uwagę, że dominują wśród nich usługi, takie jak: hosting prywatny, …

Czytaj dalej →
Wybór domeny to krok do wzrostu Twojej firmy - UTI.PL

Jak wybrać domenę ?

Jak wybrać domenę internetową, która przyciągnie klientów? Nazwa domeny internetowej Twojego biznesu jest niezwykle istotna: będzie widoczna na Twoich materiałach promocyjnych, wizytówkach, w różnych miejscach …

Czytaj dalej →
Blog Mobilne Biuro

Mobilne aplikacje biurowe

Mobilne aplikacje biurowe – które wybrać? W ostatnich latach coraz większą popularność wśród przedsiębiorców zyskują gotowe zestawy narzędzi internetowych, służące do zarządzania firmą. Proponują je …

Czytaj dalej →
Blog Czym Jest Konwersja

Czym jest konwersja ruchu ?

Jak zamienić odwiedzających stronę w płacących klientów ? Twoja strona internetowa powinna stanowić dobre wsparcie dla Twojego biznesu, czyli nie tylko być „słupem ogłoszeniowym”, ale, …

Czytaj dalej →
Blog Jak Pozyskac Ruch

Jak pozyskać ruch ?

Jak pozyskać ruch na stronie? Czy wiesz, kiedy Twoja strona internetowa będzie skuteczna? Wtedy, kiedy będzie przyciągała wielu użytkowników. Prowadząc działania na rzecz zwiększenia ruchu …

Czytaj dalej →
Blog Certyfikat Ssl

Co to jest certyfikat SSL ?

Co to jest certyfikat SSL ? Niezależnie od tego czy prowadzisz własny biznes w internecie, czy przesyłasz na serwer prywatne pliki, albo administrujesz blogiem poświęconym …

Czytaj dalej →
Blog Dobra Strona Www

Dobra strona www

Dobra strona www, czyli jaka? Dobrze zaprojektowana strona internetowa może skutecznie przyciągać klientów do Twojego biznesu i realnie zwiększyć osiągane przez Ciebie zyski. Z drugiej …

Czytaj dalej →
Hosting współdzielony w UTI.PL

Co to jest hosting?

Co to jest hosting? Hosting jest podstawą działania wszystkich witryn internetowych, z których korzystamy na co dzień. Mimo to wielu z nas nie wie, czym …

Czytaj dalej →
Czym jest domena?

Czym jest domena ?

Czym jest domena internetowa? Jeśli chcesz zaistnieć w sieci i skutecznie zapisać się w pamięci swoich klientów, niezbędna będzie Ci dobra domena internetowa. To oczywiście …

Czytaj dalej →
UTI.PL - usługi internetowe

MULTICLOUD – co to jest ?

MultiCloud – wszystkie elementy Twojego sukcesu w jednym miejscu Wyobraź sobie puzzle układane przez Ciebie w dzieciństwie. Wiele połączonych elementów tworzy spójną całość i dzięki …

Czytaj dalej →
UTI.PL - wolne domeny, tanie serwery www, strony internetowe

Zmieniamy się dla Ciebie!

Zmieniamy się dla Ciebie! – zobacz uti.pl w nowej odsłonie. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem wiemy, jak ważny jest rozwój. Nieustannie pracujemy nad tym, aby …

Czytaj dalej →