7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

Woocommerce Blog

Wtyczka sprzedażowa WooCommerce od początku swojego działania została pobrana więcej niż 7 milionów razy. Dzisiaj wspiera ponad 3 miliony sklepów internetowych na całym świecie, czyli 28% wszystkich platform sprzedażowych działających w sieci. Co sprawia, że WooCommerce zyskało taką popularność? My znaleźliśmy co najmniej 7 powodów, które przedstawimy Ci w tym wpisie.

Teoretycznie WooCommerce to narzędzie jakich wiele: wtyczka, która pozwala dodać sklep do strony internetowej. Jednak jej przystępność, elastyczność i potencjalne możliwości wykorzystania, przyniosły jej pierwsze miejsce wśród najczęściej wybieranych rozwiązań do sprzedaży w internecie. Jeżeli planujesz prowadzenie własnego sklepu internetowego, WooCommerce może być najlepszym rozwiązaniem także dla Ciebie. Poniżej przedstawiamy 7 powodów, dla których tak właśnie uważamy.

  1. WooCommerce i WordPress to popularne narzędzia

Strony oparte na CMS WordPress stanowią 51% spośród miliona najpopularniejszych witryn. Jeśli posiadasz już stronę internetową, najprawdopodobniej ona również została zbudowana na tym oprogramowaniu. W takiej sytuacji instalacja WooCommerce jest niezwykle prosta, a Ty masz gwarancję, że Twój nowy sklep będzie działał poprawnie.

Popularność WooCommerce sprawia, że to narzędzie jest cały czas rozwijane i zyskuje nowe dodatki. Można je łatwo zintegrować z innymi programami, na przykład Google Analytics czy PayPal. Dodatkowo, co jest niezwykle ważne – sklepy działające w oparciu o WooCommerce dobrze pozycjonują się w Google.

  1. WooCommerce jest elastyczny i przyjazny użytkownikowi

Niezależnie od tego, co chcesz sprzedawać i jaką wiedzę na temat projektowania witryn www posiadasz, obsługa WooCommerce nie sprawi Ci trudności. Dzięki możliwości budowania poszczególnych stron i zakładek z modułów, idealnie dopasujesz zawartość swojej witryny do indywidualnych potrzeb Twoich i klientów Twojej firmy. Budowa sklepu w WooCommerce przypomina nieco układanie z klocków i pozwala na obserwację na bieżąco i testowanie wyników swojej pracy. Dzięki temu możesz osiągnąć dokładnie taki efekt, jakiego oczekujesz w stosunkowo łatwy sposób.

  1. Możesz stworzyć dokładnie taki sklep, jakiego potrzebujesz

WooCommerce oferuje swoim użytkownikom kilkadziesiąt szablonów – niektóre są darmowe, za inne będziemy musieli dopłacić. Darmowe są oczywiście nieco mniej rozbudowane, jednak trzeba przyznać, że wszystkie motywy przygotowane przez WooCommerce są nowoczesne i wyglądają naprawdę profesjonalnie. Co więcej, każdy z nich możesz dopasować wedle własnych upodobań, na przykład pod względem palety kolorystycznej, czy sugerowanych fontów. Z WooCommerce, wykorzystując proste sposoby, możesz stworzyć jedyny w swoim rodzaju sklep internetowy.

  1. Więcej niż sprzedaż

Dzięki ścisłej współpracy WooCommerce i  oprogramowania WordPress, możesz mieć nie tylko sklep internetowy. Jeśli chcesz, z łatwością stworzysz dla swojej firmy prawdziwą platformę biznesową, zawierającą profesjonalną stronę www, blog, czy portfolio. Rozwiązania pochodzące od jednego producenta pozwolą Ci na zaprojektowanie jednolitego wyglądu dla całości Twojego biznesu w internecie i zapewnią płynną współpracę wszystkich elementów.

  1. WooCommerce rozwija się z Twoim biznesem

Być może teraz w twoim sklepie internetowym znajduje się tylko kilka produktów. Warto jednak pomyśleć o przyszłości – za parę lat może być ich kilkadziesiąt lub nawet kilkaset. Z WooCommerce nie musisz się martwić, czy Twój sklep pomieści wszystko, co chcesz zaoferować swoim klientom. Z łatwością dodasz nowe zakładki, kategorie i filtry wyszukiwania, jednocześnie mając pewność, że Twoja witryna będzie działać sprawnie. Jedną z ciekawszych cech WooCommerce jest jego wydajność – możesz sprzedawać kilka, albo kilkaset produktów, a Twój sklep obsłuży zarówno kilku klientów dziennie, jak i kilkuset w minutę.

  1. WooCommerce jest tani

Twórcy oprogramowania WordPress i WooCommerce doskonale zdają sobie sprawę, że nie każdy przedsiębiorca może sobie pozwolić na kosztowne rozwiązania. Dlatego przygotowana przez nich propozycja jest niezwykle tania, a nawet jak wcześniej wspominaliśmy – częściowo darmowa. Budując sklep w oparciu o WooCommerce nie musisz przejmować się, że poniesione koszty znacząco obciążą Twój budżet. Nawet zamawiając usługę zbudowania sklepu WooCommerce u zewnętrznej firmy masz gwarancję, że ta inwestycja szybko Ci się zwróci.

Czy można oczekiwać czegoś jeszcze? Tak! Siódmy i ostateczny argument za wdrożeniem w swojej firmie sprzedażowej wtyczki do WordPress brzmi: WooCommerce naprawdę sprzedaje.

Może wydawać się to oczywiste. Przecież w sklepie internetowym właśnie o to chodzi. Dlaczego więc o tym piszemy? Bo WooCommerce, mimo prostoty i lekkości, to prawdziwa maszyna do sprzedaży. Wtyczka posiada do wyboru ponad 100 sposobów płatności, ułatwia konfigurowanie wysyłki (włącznie ze strefami wysyłki i różnymi jej sposobami). Pozwala na zarządzanie magazynem, zwrotami, zamówieniami, mailami i wszystkim tym, czym trzeba kierować prowadząc sklep internetowy. Każdy z oferowanych szablonów jest od początku przyjazny urządzeniom mobilnym – Twoi klienci mogą z łatwością kupować u Ciebie przez telefon. Ostatecznie: jest prosty w obsłudze, zarówno dla Ciebie, jak i dla Twoich klientów, a jeśli potrzebujesz dodatkowej pomocy – możesz skorzystać z przewodnika przygotowanego przez producenta.

My jesteśmy przekonani, a Ty?

Podziel się tym artykułem:

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on whatsapp

Dodaj komentarz

Mozę Cię zainteresować:

monitoring marki

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy Dokładne śledzenie każdej wzmianki o firmie i branży, obserwowanie internetowej aktywności klientów i konkurencji, a do tego …

Czytaj dalej →
backup danych

Dlaczego backup danych jest niezbędny

Dlaczego backup danych jest niezbędny Każdego roku 31 marca obchodzimy międzynarodowy dzień backupu, który ma zwracać uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania kopii zapasowych. O tej …

Czytaj dalej →
Jak Dotrzec Do Klietow Blog

Jak dotrzeć do klientów w internecie?

Użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ofertę, wychodzi i… to wszystko? Czy opuszczenie strony internetowej oznacza koniec procesu sprzedaży i rozwiewa nadzieję na kolejne złożone zamówienie? …

Czytaj dalej →
Pozycjonowanie W Google 1

Co wpływa na widoczność w Google?

Co wpływa na widoczność w Google? Szacuje się, że jest ich około 200, ale ich liczba nie jest dokładnie znana. Informacje o istnieniu niektórych to tylko …

Czytaj dalej →
14 Lead

14 faktów o e-mail marketingu

Niektórzy ogłaszali jego definitywny koniec. Niemałe zamieszanie wprowadziło też RODO. Mimo to e-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. Prowadzisz własny biznes? …

Czytaj dalej →
Domena W Uti

Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Z listy opublikowanej przez Krajowy Rejestr Domen wynika, że adres w domenie .pl można zarejestrować u niemalże dwustu firm działających na naszym rynku. Każda z …

Czytaj dalej →
mobilne biuro uti.pl

Mobilne biuro – nasze wrażenia

Naszym klientom chcemy polecać tylko sprawdzone i dobrze znane nam narzędzia. Takie, z których sami lubimy korzystać i wiemy, że można na nich polegać w …

Czytaj dalej →
Pozyskiwanie Leadow Blog

Narzędzia do pozyskiwania leadów sprzedażowych

Większa sprzedaż, wyższe zaufanie klientów i budowanie z nimi lepszych relacji – to tylko niektóre z zalet konwersji leadów sprzedażowych. Do osiągnięcia tych efektów możesz …

Czytaj dalej →
Uti Blog Wszystko O Pozycjonowaniu

Wszystko o pozycjonowaniu

Nasi klienci zadają nam wiele pytań – i bardzo dobrze, bo kto pyta nie błądzi. Często te same wątpliwości ma wiele osób, dlatego zebraliśmy te …

Czytaj dalej →
Wordpress Blog

Czy warto budować stronę w WordPress?

Pośród systemów do tworzenia i zarządzania treścią stron internetowych od lat króluje aplikacja WordPress. Czy najpopularniejszy CMS faktycznie jest najlepszy? Dzisiaj na naszym blogu sprawdzamy, …

Czytaj dalej →
Blog Mobilnosc 80

Mobilność strony internetowej

Mobilność strony internetowej – dlaczego jest tak ważna? Wiele mówi się, o tym, że dobra strona internetowa powinna być mobilna, a witryna, która nie będzie …

Czytaj dalej →
Blog Przenoszenie Hostingu

Przenoszenie hostingu

Jak wygląda przenoszenie hostingu do uti.pl? Na rynku usług internetowych działa obecnie wiele firm, dlatego może zdarzyć się, że oferta, na którą się zdecydowałeś, nie …

Czytaj dalej →
Blog Pakiet Opieki

Jak dbać o stronę ?

Najważniejsze zasady dbania o stronę internetową Każda witryna internetowa była inwestycją czasu i pieniędzy, dlatego warto prawidłowo o nią dbać, żeby ta inwestycja opłaciła się …

Czytaj dalej →
Blog Jaki Wybrac Certyfikat

Jaki certyfikat wybrać ?

Jaki certyfikat SSL wybrać? Na rynku dostępne są różne rodzaje certyfikatów SSL. Każdy z nich oferuje różny zakres działania i będzie odpowiedni dla innego rodzaju …

Czytaj dalej →
Blog Jaki Transfer Domeny

Transfer domeny

Transfer domeny – jak to zrobić? Posiadasz już domenę internetową, ale nie zadowala Cię poziom usług obecnego rejestratora? Twój usługodawca podniósł opłaty za utrzymanie domeny? …

Czytaj dalej →
Blog Jaki Hosting Wybrac

Jak wybierać hosting?

Na co zwracać uwagę wybierając hosting? Szukając hostingu na pewno przejrzałeś wiele ofert i zwróciłeś uwagę, że dominują wśród nich usługi, takie jak: hosting prywatny, …

Czytaj dalej →
Blog Jaka Wybrac Domene

Jak wybrać domenę ?

Jak wybrać domenę internetową, która przyciągnie klientów? Nazwa domeny internetowej Twojego biznesu jest niezwykle istotna: będzie widoczna na Twoich materiałach promocyjnych, wizytówkach, w różnych miejscach …

Czytaj dalej →
Blog Mobilne Biuro

Mobilne aplikacje biurowe

Mobilne aplikacje biurowe – które wybrać? W ostatnich latach coraz większą popularność wśród przedsiębiorców zyskują gotowe zestawy narzędzi internetowych, służące do zarządzania firmą. Proponują je …

Czytaj dalej →
Blog Czym Jest Konwersja

Czym jest konwersja ruchu ?

Jak zamienić odwiedzających stronę w płacących klientów ? Twoja strona internetowa powinna stanowić dobre wsparcie dla Twojego biznesu, czyli nie tylko być „słupem ogłoszeniowym”, ale, …

Czytaj dalej →
Blog Jak Pozyskac Ruch

Jak pozyskać ruch ?

Jak pozyskać ruch na stronie? Czy wiesz, kiedy Twoja strona internetowa będzie skuteczna? Wtedy, kiedy będzie przyciągała wielu użytkowników. Prowadząc działania na rzecz zwiększenia ruchu …

Czytaj dalej →
Blog Certyfikat Ssl

Co to jest certyfikat SSL ?

Co to jest certyfikat SSL ? Niezależnie od tego czy prowadzisz własny biznes w internecie, czy przesyłasz na serwer prywatne pliki, albo administrujesz blogiem poświęconym …

Czytaj dalej →
Blog Dobra Strona Www

Dobra strona www

Dobra strona www, czyli jaka? Dobrze zaprojektowana strona internetowa może skutecznie przyciągać klientów do Twojego biznesu i realnie zwiększyć osiągane przez Ciebie zyski. Z drugiej …

Czytaj dalej →
Uti Hosting New Png

Co to jest hosting ?

Co to jest hosting? Hosting jest podstawą działania wszystkich witryn internetowych, z których korzystamy na co dzień. Mimo to wielu z nas nie wie, czym …

Czytaj dalej →
Blog Domena

Czym jest domena ?

Czym jest domena internetowa? Jeśli chcesz zaistnieć w sieci i skutecznie zapisać się w pamięci swoich klientów, niezbędna będzie Ci dobra domena internetowa. To oczywiście …

Czytaj dalej →
Grafikaglowna05

MULTICLOUD – co to jest ?

MultiCloud – wszystkie elementy Twojego sukcesu w jednym miejscu Wyobraź sobie puzzle układane przez Ciebie w dzieciństwie. Wiele połączonych elementów tworzy spójną całość i dzięki …

Czytaj dalej →
UTI Logo 500x400

Zmieniamy się dla Ciebie!

Zmieniamy się dla Ciebie! – zobacz uti.pl w nowej odsłonie. Jako firma z wieloletnim doświadczeniem wiemy, jak ważny jest rozwój. Nieustannie pracujemy nad tym, aby …

Czytaj dalej →