Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej

Uti Blog Niezbedne Wtyczki

Sześć wtyczek niezbędnych na Twojej stronie internetowej.

Dostępne na rynku oprogramowania do zarządzania stronami internetowymi oferują niezliczone ilości wtyczek i rozszerzeń pozwalających na elastyczne dodawanie funkcji do witryn. I chociaż może się wydawać, że to tylko niepozorne dodatki, odpowiednio dobrane wtyczki zainstalowane na stronie internetowej mogą przekształcić prostą witrynę w prawdziwe „centrum biznesowe” i znacznie podnieść sprzedaż. W poniższym wpisie przedstawiamy sześć wtyczek, które stanowią absolutny must have każdej firmowej strony internetowej. 

Najpopularniejszym oprogramowaniem do zarządzania stronami i sklepami internetowymi jest WordPress. Jego sprzedażową odnogą jest rozszerzenie WooCommerce służące do budowania intuicyjnych sklepów internetowych. O zaletach WodrPress, WooCommerce i tym, dlaczego uważamy, że to faktycznie dobry wybór, jeśli chodzi o Twój własny sklep i stronę przeczytasz w naszych tekstach:

Jedną z najważniejszych zalet WordPressa, oprócz wysokiej intuicyjności i łatwości obsługi jest ogromna liczba wtyczek, dzięki którym możemy swobodnie dopasowywać wygląd i funkcjonalności strony do swoich potrzeb.

Jak działają wtyczki WordPress? Każda z nich jest odrębną, niewielką aplikacją internetową dedykowaną do środowiska WordPress. Jej instalacja oznacza, że wraz z każdym uruchomieniem środowiska (czyli w tym przypadku danej strony www) aplikacja również rozpoczyna działanie.

Dzięki wtyczkom możemy skorzystać z całego szeregu funkcjonalności, których celem jest usprawnienie działania strony albo uatrakcyjnienie jej dla użytkownika. Poniżej przedstawiamy listę sześciu wtyczek, o których powinien pamiętać każdy, kto chce skutecznie wspierać swój biznes dzięki stronie internetowej.

Najważniejsze wtyczki dla stron i sklepów internetowych:

  1. Wersja językowa strony

Jeśli Twój biznes działa w więcej niż jednym kraju, strona w kilku językach to coś, co po prostu musisz mieć. Wtyczki do tłumaczenia, takie jak WPML pozwalają na stworzenie drugiej wersji strony www, z treściami w wybranym przez Ciebie języku. Z ich pomocą uzupełnisz stronę zarówno o obcojęzyczne treści postów, jak i kategorie, zakładki, podpisy zdjęć, widgety, a nawet elementy motywu, na którym oparta jest strona. Nowoczesna wtyczka do tłumaczenia stron będzie też pozytywnie wpływać na SEO Twojej strony w każdym języku, który wybierzesz.

  1. Katalog produktów

Niezależnie od tego, czego dotyczy Twój biznes, estetyczna i czytelna prezentacja oferty firmy to podstawa. Dzięki wtyczce do katalogów dla WordPress stworzysz katalog prezentacji produktów na Twojej stronie www. Z łatwością dostosujesz go do swoich potrzeb dobierając zdjęcia i opisy przedmiotów, a Twoi klienci będą w mogli przeglądać Twoją ofertę ułożoną w estetyczny i czytelny sposób.

  1. Wyszukiwarka

Bez wyszukiwarki możesz się obyć… tylko wtedy, kiedy cała treść Twojej oferty zawiera się w jednym zdaniu wypisanym dużymi literami na środku pierwszego ekranu, który widzi odwiedzający po wejściu na stronę. W każdym innym przypadku – wyszukiwarka treści będzie niezbędna użytkownikom do łatwego poruszania się po Twojej stronie www i odnajdywania poszczególnych informacji na temat Twojej oferty.

  1. Płatność elektroniczna

W dobie e-commerce zakupy w internecie to dla wielu z nas codzienność. Jeśli chcesz zaistnieć w świecie sprzedaży, internetowej Twoja strona musi być wyposażona w specjalną wtyczkę, która umożliwi klientom zapłacenie za zakup przez internet. Zintegruj swoją stronę www z serwisami takimi jak PayPal, PayU, TPay, Przelewy24 oraz Dotpay i zachęcaj swoich klientów do kupowania bezpośrednio przez nią.

Pamiętaj, że serwisy płatności elektronicznych kierują się bardzo rygorystycznymi zasadami dotyczącymi bezpieczeństwa (zarówno sprzedających, jak i kupujących), dlatego integracja wtyczki do płatności możliwa jest tylko na stronie posiadającej aktualny certyfikat SSL. Na naszym blogu przeczytasz więcej na temat tego, czym jest SSL i jaki certyfikat dobrać do swojej strony.

  1. Integracja z InPost

Wysyłka paczkomatami InPost to jedna z najchętniej wybieranych form dostawy w Polsce. Jest łatwa, szybka i komfortowa dla sprzedawcy i dla kupujących. Korzystają z niej zarówno handlowi giganci, jak i małe biznesy – warto o tym pamiętać, jeśli nie chcesz, aby Twój sklep internetowy został daleko w tyle za konkurencją.

  1. Integracja z Allegro

Jeśli, jak wielu polskich przedsiębiorców, sprzedajesz swoje produkty zarówno w sklepie internetowym, jak i na Allegro, ta wtyczka zdecydowanie ułatwi Ci życie. Dzięki integracji WooCommerce z Allegro, z łatwością będziesz zarządzać stanem magazynowym, wystawiać nowe aukcje i dodawać produkty do sklepu, a także wystawiać faktury i organizować wysyłkę – a to wszystko z jednego miejsca. Warto też wziąć pod uwagę różne preferencje klientów – jedni wolą kupić produkt bezpośrednio u Ciebie, a inni skorzystać z Allegro, więc umożliwienie im tego wyboru pozwoli Ci na zwiększenie sprzedaży.

To tylko kilka spośród wtyczek do WordPress i WooCommerce, które możesz skorzystać, żeby poprawić wyniki swojego sklepu e-commerce i strony internetowej. Wszystkie z nich i jeszcze więcej znajdziesz w ofercie UTI.PL. Jeśli, któraś (albo wszystkie!) wydała Ci się szczególnie interesująca i chcesz ją mieć na swojej stronie www – skontaktuj się z nami. Nie masz jeszcze strony i planujesz jej stworzenie? Z przyjemnością się tym zajmiemy i stworzymy dla Ciebie własne „centrum biznesowe” w internecie.

Podziel się tym artykułem:

Mozę Cię zainteresować:

Blog Jaki Wybrac Certyfikat

Zagrożenia dla Stron Internetowych: Skutki Włamania i Zawirusowania

Strony internetowe stanowią obecnie nieodłączny element biznesu i komunikacji. Niestety, wraz z rozwojem technologii, pojawiają się również nowe zagrożenia dla bezpieczeństwa stron. Niezabezpieczone witryny są
Czytaj dalej →
Woocommerce Blog

Sklep internetowy — Twój biznes w sieci, w który warto inwestować

Sklep internetowy — Twój biznes w sieci, w który warto inwestować W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, posiadanie dobrze zbudowanego sklepu internetowego to nie tylko korzyść,
Czytaj dalej →
Jak zabezpieczyć stronę i sklep internetowy

Jak zabezpieczyć stronę i sklep internetowy przed włamaniem

Jak zabezpieczyć stronę i sklep internetowy przed włamaniem W dzisiejszym cyfrowym świecie, cyberbezpieczeństwo jest kluczowym aspektem dla każdego przedsiębiorcy działającego w internecie. Prowadzenie strony internetowej
Czytaj dalej →
14 Lead

Wyświetlaj opinie klientów na stronie internetowej. Narzędzie wspierające Twój biznes.

Opinie klientów są istotną częścią Twojego biznesu. Klienci dzielą się swoimi wrażeniami dotyczącymi procesu usługowego, dzięki czemu wiesz, w którą stronę się rozwijasz. Jeśli masz
Czytaj dalej →
Opinie UTI.PL

Opinie klientów, są kluczowe dla wyników sprzedażowych Twojego biznesu. Sprawdź dlaczego!

Opinie klientów, są kluczowe dla wyników sprzedażowych Twojego biznesu.  Opinie mają znaczenie – istotne fakty i liczby Czy zastanawiałeś się kiedyś, w jaki sposób opinie
Czytaj dalej →
Opinie o UTI.PL

Jak pozyskiwać opinie dla Twojego biznesu w internecie

“Dodaj opinię o uti.pl”, czyli jak pozyskiwać opinie dla Twojego biznesu w internecie  Opinie wystawiane przez Twoich klientów są i zawsze będą kluczowe dla rozwoju
Czytaj dalej →
Nowoczesny hosting w UTI.PL

Nowoczesna i profesjonalna strona internetowa dla Twojego biznesu beauty

Dlaczego warto skorzystać ze Strony Branżowej? Jeśli prowadzisz firmę w branży beauty, z pewnością wiesz, że liczy się zarówno wysoka jakość usług, jak i bycie
Czytaj dalej →
strony www internetowe

5 dodatków WordPress, które poprawią funkcjonalność Twojej strony

Jako użytkownik WordPressa prawdopodobnie znasz już ogromną gamę dodatków dostępnych do wykorzystania na Twojej stronie internetowej. Z drugiej strony — tak wiele opcji może przytłaczać
Czytaj dalej →
Kariera w UTI.PL

Dyrektywa Omnibus w e-commerce – na co muszą przygotować się przedsiębiorcy?

Dyrektywa Omnibus w e-commerce – na co muszą przygotować się przedsiębiorcy? 1 stycznia 2023 roku weszła w życie unijna Dyrektywa Omnibus. Co to oznacza w
Czytaj dalej →
Ads

Google Ads – Co to jest i jakie niesie korzyści dla biznesu

Są jednym z najpopularniejszych systemów reklamowych dostępnych w internecie. Pozwalają docierać do potencjalnych klientów bezpośrednio na odwiedzanych przez nich stronach i w aplikacjach. A do
Czytaj dalej →
pozycjonowanie

Jak pozyskiwać klientów w internecie?

Wyzwanie pozyskiwania klientów jest dobrze znane każdemu, kto prowadzi własną firmę. W biznesie offline pomaga nam w tym tradycyjna reklama, siedziba w atrakcyjnym miejscu czy
Czytaj dalej →
Domena internetowa

Wpływ domeny internetowej na pozycjonowanie strony i sklepu

Wpływ domeny internetowej na pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego Czy domena Twojej strony internetowej może mieć wpływ na jej pozycjonowanie? Oczywiście! Spośród ponad dwustu czynników
Czytaj dalej →
hosting

Wpływ hostingu na pozycjonowanie strony i SEO

  Wpływ hostingu na pozycjonowanie strony i SEO Czy pozycja strony na liście wyników wyszukiwania może zależeć od używanego hostingu? Jak najbardziej! Jego parametry zaliczają
Czytaj dalej →
Wizytowka W Google Mapach

Wizytówki i opinie Google – narzędzie dla Twojej firmy

Firmowa wizytówka w Google, to coś więcej niż znacznik na mapie, pod którym można znaleźć Twoją firmę. To przydatne narzędzie biznesowe, które będzie skutecznie przyciągać
Czytaj dalej →
Opinie o UTI.PL

Newsletter jako narzędzie pozyskiwania klientów

Pozyskiwanie subskrybentów do newslettera Jeśli masz w głowie koncepcję – wiesz, o czym chcesz informować swoich klientów i w jaki sposób planujesz im to przedstawić,
Czytaj dalej →
UTI.PL - pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie on-page i off-page

Niezależnie od branży, tematyki czy przeznaczenia strona internetowa będzie najbardziej skuteczna wtedy, kiedy będzie widoczna na wysokim miejscu listy wyników wyszukiwarek internetowych. Całość działań, które
Czytaj dalej →
monitoring marki

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy

Monitoring marki – 6 korzyści dla Twojej firmy Dokładne śledzenie każdej wzmianki o firmie i branży, obserwowanie internetowej aktywności klientów i konkurencji, a do tego
Czytaj dalej →
backup danych

Dlaczego backup danych jest niezbędny

Dlaczego backup danych jest niezbędny Każdego roku 31 marca obchodzimy międzynarodowy dzień backupu, który ma zwracać uwagę społeczeństwa na konieczność wykonywania kopii zapasowych. O tej
Czytaj dalej →
Jak Dotrzec Do Klietow Blog

Jak dotrzeć do klientów w internecie?

Użytkownik wchodzi na stronę, przegląda ofertę, wychodzi i… to wszystko? Czy opuszczenie strony internetowej oznacza koniec procesu sprzedaży i rozwiewa nadzieję na kolejne złożone zamówienie?
Czytaj dalej →
Woocommerce Blog

7 powodów, dla których warto sprzedawać z WooCommerce

Wtyczka sprzedażowa WooCommerce od początku swojego działania została pobrana więcej niż 7 milionów razy. Dzisiaj wspiera ponad 3 miliony sklepów internetowych na całym świecie, czyli
Czytaj dalej →
Pozycjonowanie W Google 1

Co wpływa na widoczność w Google?

Co wpływa na widoczność w Google? Szacuje się, że jest ich około 200, ale ich liczba nie jest dokładnie znana. Informacje o istnieniu niektórych to tylko
Czytaj dalej →
14 Lead

14 faktów o e-mail marketingu

Niektórzy ogłaszali jego definitywny koniec. Niemałe zamieszanie wprowadziło też RODO. Mimo to e-mail marketing pozostaje jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do klientów. Prowadzisz własny biznes?
Czytaj dalej →
Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Dlaczego warto rejestrować domeny w uti.pl?

Z listy opublikowanej przez Krajowy Rejestr Domen wynika, że adres w domenie .pl można zarejestrować u niemalże dwustu firm działających na naszym rynku. Każda z
Czytaj dalej →
mobilne biuro uti.pl

Mobilne biuro – nasze wrażenia

Naszym klientom chcemy polecać tylko sprawdzone i dobrze znane nam narzędzia. Takie, z których sami lubimy korzystać i wiemy, że można na nich polegać w
Czytaj dalej →
Pozyskiwanie Leadow Blog

Narzędzia do pozyskiwania leadów sprzedażowych

Większa sprzedaż, wyższe zaufanie klientów i budowanie z nimi lepszych relacji – to tylko niektóre z zalet konwersji leadów sprzedażowych. Do osiągnięcia tych efektów możesz
Czytaj dalej →
Uti Blog Wszystko O Pozycjonowaniu

Wszystko o pozycjonowaniu

Nasi klienci zadają nam wiele pytań – i bardzo dobrze, bo kto pyta nie błądzi. Często te same wątpliwości ma wiele osób, dlatego zebraliśmy te
Czytaj dalej →
Wordpress Blog

Czy warto budować stronę w WordPress?

Pośród systemów do tworzenia i zarządzania treścią stron internetowych od lat króluje aplikacja WordPress. Czy najpopularniejszy CMS faktycznie jest najlepszy? Dzisiaj na naszym blogu sprawdzamy,
Czytaj dalej →
Blog Mobilnosc 80

Mobilność strony internetowej

Mobilność strony internetowej – dlaczego jest tak ważna? Wiele mówi się, o tym, że dobra strona internetowa powinna być mobilna, a witryna, która nie będzie
Czytaj dalej →
Opinie UTI.PL

Przenoszenie hostingu

Jak wygląda przenoszenie hostingu do uti.pl? Na rynku usług internetowych działa obecnie wiele firm, dlatego może zdarzyć się, że oferta, na którą się zdecydowałeś, nie
Czytaj dalej →
Blog Pakiet Opieki

Jak dbać o stronę ?

Najważniejsze zasady dbania o stronę internetową Każda witryna internetowa była inwestycją czasu i pieniędzy, dlatego warto prawidłowo o nią dbać, żeby ta inwestycja opłaciła się
Czytaj dalej →