Opiekun Klienta Biznesowego

Czym będziesz się zajmować:

  • Prowadzeniem telefonicznych rozmów oraz mailowy kontakt z klientami UTI.pl,
  • Pilnowaniem terminów wygasania oraz odnawianie obecnych usług klientów UTI.pl,
  • Opieką nad stronami Klientów, pokazywanie możliwości związanych z rozwojem ich stron, sprzedaż usług internetowych oraz rozwiązań webowych,
  • Osiąganiem celów sprzedażowych,
  • Dbaniem o terminowe płatności,
  • Raportowaniem wyników pracy.

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej rocznego doświadczenia w sprzedaży telefonicznej – warunek konieczny,
  • Znajomości i umiejętności praktycznej w wykorzystywaniu podstawowych technik sprzedażowych,
  • Pozytywnego nastawienia i zaangażowania do pracy
  • Swobody w budowaniu relacji interpersonalnych
  • Motywacji do osiągania razem z nami wspólnie wyznaczonych celów
  • Dużej samodzielności w  pracy, odpowiedzialności i rzetelności,

To oferujemy:

  • Czas pracy w godz. 8.00- 16.00 od poniedziałku do piątku (weekendy i święta wolne).
  • Satysfakcjonujące premie + prowizje, a dla najlepszych Opiekunów Klienta możliwość awansu w strukturze firmy
  • Konkursy, dodatki dla najlepszych Opiekunów Klienta
  • Prowizje za efektywne polecenia kolejnych osób do pracy z nami
  • Benefity w postaci: karty MultiSport, voucherów zakupowych, pakietów nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkich przekąsek, wyjść integracyjnych
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy
  • Wsparcie doświadczonych specjalistów
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w organizacji nastawionej na otwartą komunikację
  • Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i rozwojowe
  • Siedziba firmy mieści się w Kieleckim Parku Technologicznym, co daje Ci duży komfort pracy i bardzo dobre połączenie komunikacyjne.

Sprawdź inne oferty pracy i aplikuj już dziś!​