Regulamin Usług Opieki Hostingowej

1. Zasady Ogólne
1.1. Usługodawcą jest firma WIRTUALE.PL S.A., ul. Olszewskiego 6, 25-663 Kielce, NIP: 9591436448, REGON: 291211910 prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem 0000420481, właściciel marki UTI.PL – zwana w dalszym ciągu regulaminu Usługodawcą.
1.2. Postanowienia niniejszego regulaminu nie uchybiają postanowieniom innych regulaminów UTI.PL, a w szczególności “Regulaminowi świadczenia usług drogą elektroniczną”.
1.3. Usługobiorca dokonując opłaty za usługę oświadcza, że akceptuje poniższy regulamin, oraz Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną.

2. Zobowiązania Usługodawcy
2.1. Usługodawca zobowiązuje się do wykonania połączenia telefonicznego w terminie określonym przez Usługobiorcę,od poniedziałku do piątku w godz. 08:30-15:00.
2.2. Usługodawca podejmuje 3 próby kontaktu telefonicznego ( w odstępie 1 godziny ), a w przypadku braku odebrania połączenia, usługa zostaje uznana za zrealizowaną.
2.3. Wsparcie w zakresie konfiguracji ustawień poczty w UTI.PL obejmuje do 1 godziny zegarowej, która może być podzielona na maksymalnie dwa kontakty telefoniczne.
2.4. Usługodawca udziela wsparcia w zakresie konfiguracji poczty na komputerze za pomocą programu AnyDesk tylko za zgodą Usługobiorcy oraz z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa.
2.5. Usługodawca nie ingeruje w ustawienia Usługobiorcy. Program AnyDesk służy jedynie jako podgląd aktualnych ustawień.
2.6. Usługodawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji usługi w przypadku braku dostarczenia przez Usługobiorcę danych niezbędnych do weryfikacji.

3. Zobowiązania Usługobiorcy
3.1. Usługobiorca deklaruje dostępność pod administracyjnym lub wskazanym numerem telefonu, w terminie ustalonym podczas przyjmowania zgłoszenia..
3.2.Usługobiorca zobowiązuje się dostarczyć wszelkie niezbędne dane w tym zrzuty ekranu, które będą pomocne w trakcie udzielania wsparcia.
3.3. W przypadku, gdy Usługobiorca decyduje się na wsparcie Usługodawcy za pomocą programu AnyDesk (link:https://anydesk.com/pl ), zobowiązuje się do jego pobrania i uruchomienia w czasie wykonywania usługi.

4. Postanowienia końcowe
4.1. W przypadku, gdy niedostępność do usługi pocztowej wynika z innych działań, takich jak błąd sieci przez danego usługodawcę Internetu, czy umieszczenie danego adresu IP usługodawcy Internetu na liście SPAM, błędna konfiguracja urządzenia zewnętrznego typu drukarka / skaner / router lub inne urządzenie multimedialne, a pełne wsparcie w zakresie opisanym zostało udzielone, usługa zostaje uznana jako zrealizowana.