Profil firmowy FB

I. Zasady ogólne
  1. Regulamin stanowi prawo dotyczące realizacji Usług eMarketingowych dla podmiotu akceptującego niniejszy Regulamin, reguluje zasady współpracy między stroną zamawiającą – dalej zwaną Zamawiającym, a stroną realizującą: WIRTUALE.PL S.A. dalej zwaną Wykonawcą. 
  2. Zasady realizacji oraz obowiązki stron określa niniejszy Regulamin, podzielony na poszczególne rodzaje usług eMarketingowych.
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie uchybiają postanowieniom innych regulaminów UTI.PL dostępnych na stronie internetowej www.uti.pl, w szczególności „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną”, a Zamawiający, dokonując opłaty za usługę akceptuje regulaminy UTI.PL dostępne na stronie internetowej www.uti.pl/regulaminy.
  4. Zamawiający, z chwilą wpłaty wynagrodzenia/ zawarcia umowy akceptuje niniejszy Regulamin.
  5. Wpłacona przed realizacją zamówienia część wynagrodzenia stanowi zadatek na poczet realizacji usługi.
  6. Jeśli Zamawiający nie dopełni zapisów niniejszego Regulaminu, w skutek czego nie dojdzie do realizacji usługi, Wykonawca ma prawo zatrzymać zadatek.
  7. Zamawiający ma prawo odstąpić od realizacji usług eMarketingowych lub wypowiedzieć umowę na ich realizację w każdej chwili, płacąc 100% umówionego wynagrodzenia. Jeżeli zapłata wynagrodzenia już nastąpiła, Wykonawca ma prawo je zatrzymać bez składania dodatkowych oświadczeń w tym zakresie. Jeżeli do chwili odstąpienia lub wypowiedzenia przez Zamawiającego nie uiszczono całego wynagrodzenia, Zamawiający uiści brakującą część w ciągu 7 dni na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
  8. Wykonawca ma prawo wypowiedzieć umowę w przypadku niewykonywania przez Zamawiającego jego obowiązków na każdym na etapie umowy. W przypadku wypowiedzenia umowy Wykonawca ma prawo zatrzymać 100% kwoty uiszczonej przez Zamawiającego w ramach płatności za realizację usługi eMarketingowej (zadatku).
  9. Reklamacja Klienta w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem usług winna zostać przesłana UTI.PL w formie pisemnej na adres korespondencyjny UTI.PL lub adres e-mail cok@uti.pl i określać:
    a. dane Klienta umożliwiające kontakt z nim oraz identyfikację jako Klienta uti.pl
    b. rodzaj usługi, której dotyczy
    c. zarzuty Klienta
    d. okoliczności uzasadniające reklamację
    e. ewentualny żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia
  10. Reklamacje składa się w terminie 14 dni od dnia, w którym zgłaszający dowiedział się o zdarzeniu stanowiącym przedmiot reklamacji, jednakże nie później niż 30 dni od dnia, w którym zdarzenie to nastąpiło.
  11. UTI.PL obowiązany jest udzielić pisemnej odpowiedzi na reklamację, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją rozpatrzyć lub informując o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska. W przypadku konieczności wyjaśnienia dodatkowych okoliczności związanych z usługami świadczonymi na rzecz UTI.PL przez podmioty, za które UTI.PL nie ponosi odpowiedzialności, UTI.PL przesyła w terminie 7 dni informację o potrzebie wyjaśnienia tych okoliczności, termin rozpatrzenia liczony jest w terminie 21 dni od momentu powzięcia wszystkich informacji wyjaśniających. Brak odpowiedzi na reklamację w terminie nie oznacza uznania reklamacji za zasadną.
II. Profil firmowy FB
Zobowiązania Wykonawcy

Wykonawca zobowiązuje się do: 

  1. Konfiguracji profilu firmowego w serwisie Facebook w terminie 7 dni od daty otrzymania formularza od Zamawiającego.
    Jeśli Zamawiający nie posiada jeszcze aktywnego konta firmowego (Fanpage), Wykonawca założy nowy profil na podstawie przekazanych informacji.

  2. Uzupełnienia profilu Facebook o: opis działalności firmy, dane kontaktowe (adres, telefon, e-mail), logo firmy jako zdjęcie profilowe, link do oficjalnej strony internetowej Zamawiającego.

  3. Przygotowania i zaplanowania trzech postów promocyjno-informacyjnych, zawierających grafikę oraz treść dopasowaną do działalności Zamawiającego.
    Posty zostaną opublikowane automatycznie w odstępach dwutygodniowych lub zgodnie z wytycznymi Zamawiającego.

  4. Przekazania Zamawiającemu krótkiej instrukcji zawierającej: zalecenia dotyczące publikowania kolejnych postów, sugestie dotyczące aktywności i interakcji z użytkownikami.

Zobowiązania Zamawiającego
  1. Zamawiający, dokonując opłaty wynagrodzenia za usługę Profil Firmowy FB akceptuje niniejszy Regulamin.
  2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania kompletu niezbędnych informacji i materiałów w terminie do 7 dni od daty rozpoczęcia realizacji usługi przez Wykonawcę. Informacje te zostaną uzupełnione w formularzu udostępnionym przez Wykonawcę.
  3. Zamawiający zobowiązany jest do uzupełnienia formularza przesłanego przez Wykonawcę o następujące informacje:

    • dokładna i aktualna nazwa firmy,
    • krótki oraz rozszerzony opis działalności,
    • adres fizyczny firmy (jeśli dotyczy działalności lokalnej),
    • dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu,
    • adres strony internetowej,
    • logo w formacie kwadratowym (min. 180×180 px),
    • zdjęcie w tle (zalecany format: 1200×628 px lub 1640×856 px),
    • godziny otwarcia (jeśli dotyczy),
    • linki do innych profili w mediach społecznościowych (opcjonalnie).
  4. Zamawiający akceptuje obowiązek zgłoszenia ewentualnych poprawek w terminie 7 dni od otrzymania gotowych postów.
  5. Zamawiający akceptuje, że po przekroczeniu terminów wskazanych w punktach 2 oraz 4 usługa zostanie uznana za zaakceptowaną i zrealizowaną. 
III. Pakiet 5 Postów FB
Zobowiązania Wykonawcy
  1. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania 5 postów przeznaczonych do publikacji na fanpage’u Zamawiającego w serwisie Facebook, zawierających: treść dopasowaną do działalności Zamawiającego, prostą grafikę stworzoną na potrzeby publikacji (np. opartą na szablonach lub identyfikacji wizualnej klienta).

  2. Wykonawca przygotuje posty w terminie do 7 dni od daty otrzymania kompletnych informacji od Zamawiającego.

  3. Posty zostaną przekazane w formie roboczej (do akceptacji) i nie będą publikowane bez zatwierdzenia przez Zamawiającego.

  4. Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia drobnych korekt w treści postów przekazanych przez Zamawiającego.
Zobowiązania Zamawiającego
  1. Zamawiający, dokonując opłaty wynagrodzenia za usługę Pakiet 5 postów FB, akceptuje niniejszy Regulamin.

  2. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych informacji umożliwiających realizację usługi, w szczególności:

    • opisu działalności firmy (jeśli nie był wcześniej przekazany),

    • ewentualnych sugestii tematycznych do postów,

    • dodatkowych materiałów graficznych lub zdjęć, jeśli mają być wykorzystane w postach.

  3. Informacje, o których mowa w pkt 2, powinny zostać przekazane w terminie do 7 dni od daty opłacenia zamówienia.

  4. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania ewentualnych uwag lub poprawek do przygotowanych postów w terminie 7 dni od momentu ich przesłania przez Wykonawcę.

  5. Zamawiający akceptuje, że po przekroczeniu terminów wskazanych w punktach 2-4 usługa zostanie uznana za zaakceptowaną i zrealizowaną.

Powrót

Cofnij do menu

HOSTING

Informacje o usługach hostingu w uti.pl

Hosting współdzielony

Bezpieczny i szybki cloud hosting na mniejsze potrzeby

Hosting Wordpress

Bezpieczny, tani i szybki Hosting Wordpress idealny dla Twoich potrzeb.

Powrót

Cofnij do menu

DOMENY

Informacje o domenach w uti.pl

Rejestracja domen

Jeśli potrzebujesz nowej domeny

Transfer Domen

Jeśli chciałbyś oszczędzić na swojej obecnej domenie

Powrót

Cofnij do menu

CERTYFIKAT SSL

Informacje o certyfikatach SSL w uti.pl

Cyber Pakiet Opieki

Zaopiekujemy się Twoją stroną lub sklepem

Powrót

Cofnij do menu

WEBPRODUKCJA

Informacje o produkcji usług webowych w uti.pl

Strona www

Nowoczesna responsywna strona firmowa

Branżowa strona www

Rozwijaj biznes w sposób efektywny i innowacyjny.

Sklep internetowy

Twój sklep w technologii Woocommerce

Dodatki webowe

Ogromne możliwości rozbudowy Twojej strony lub sklepu

Powrót

Cofnij do menu

Pozyskiwanie Lead

Informacje o pozyskiwaniu lead z uti.pl

Pozycjonowanie

Spraw, żeby wyszukiwarka Google Cię widziała

Mailing profilowany

Wyślij mailing do Twoich potencjalnych Klientów

Google Ads

Najskuteczniejsza forma reklamy w internecie

Facebook Ads

Facebookowa forma reklamy w internecie

Powrót

Cofnij do menu

Mobilne Biuro

Informacje o zarządzaniu danymi z uti.pl

Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne. Polityka prywatności